重黎

The Sore Feet Song(フルサイズ) - Ally Kerr

日出日落,朝颜花只一日。日落日出,附近花开一片。但已非昨日之花。然,艳丽不改。


I walked ten thousand miles,ten thousand miles to see you

我走遍千山万水去见你

And every gasp of breath,I grabbed it just to find you

每一次喘息 不愿错过发现你的契机

I climbed up every hill to get to you

我攀爬了每一座山峰为了接近你

I wandered ancient lands to hold just you

徘徊于远古大地 只为了将你拥入怀里

And every single step of the way,I paid

旅途中我迈出的每一步

Every single night and day I searched for you

度过的每一个昼夜都在寻找你的身影 

Through sand storms and hazy dawns I reached for you

穿越沙暴与拂晓 我们终将相遇

I stole ten thousand pounds,ten thousand pounds to see you

我偷走了千万镑去见你

I robbed convenience stores coz I thought they'd make it easier

说不定从便利店劫去会更容易

I lived off rats and toads and I starved for you

我用老鼠和蟾蜍果腹 但我渴望得到你

I fought off giant bears and I killed them too

我也在与巨熊的搏斗中获得胜利

And every single step of the way,I paid

旅途中我迈出的每一步

Every single night and day I searched for you

度过的每一个昼夜都在寻找你的身影

Through sand storms and hazy dawns I reached for you

穿越沙暴与拂晓 我们终将相遇

I'm tired and I'm weak but I'm strong for you

虽然疲倦憔悴 但我会为你坚强

I wanna go home but my love gets me through

渴望踏上归程 但爱让我永不放弃

La la la la la la la la la la la~

La la la la la la la la la la la~


评论
热度(23)

© 重黎 | Powered by LOFTER